====== Ilmoittautuminen vuoden 2021 vuosikokoukseen ====== Aika: tiistaina 30.3.2021 kello 18-21.\\ Paikka: Upseerinkatu 1, Espoo (toivomme että ketään ei tule fyysisesti paikalle).\\ Etäosallistusmismahdollisuus tarjotaan kaikille jäsenille ja toivomme että ihmiset käyttävät sitä. Tämän lomakkeen täyttäminen vaatii että sinulla pitää olla iki:n ikiWiki-palvelusalasana asetettuna ja sinun pitää olla kirjautunut sisään ikiWikiin kyseisellä tunnuksella. **Huomaa että ikiWiki:n kirjautumissalasana ei ole sama kuin jäsenrekisterin salasana.** Vuosikokouksessa tullaan tarvittaessa käyttämään tätä samaa järjestelmää myös äänestysten tekemiseen, joten myös sitä varten pitää huolehtia etukäteen että pystyt kirjautumaan ikiWikiin sisään. ===== HUOM ===== **Et ole kirjautunut sisään ikiWiki:iin. Sinun pitää ensin kirjautua sisään ikiWiki:iin, ennen kuin voit ilmoittautua kokoukseen.** Mikäli olet jo aikaisemmin luonut ikiWiki-palvelusalasanan, voit kirjautua sisään valitsemalla "[[ilmoittautuminen-2021?do=login|Kirjaudu sisään]]" sivun oikeasta yläreunasta. Mikäli et ole luonut ikiWiki-palvelusalasanaa tai et muista sitä niin ohjeet on tämän sivun lopussa. * En pysty osallistumaan * Osallistun vuosikokoukseen virtuaalisesti * Osallistun vuosikokoukseen saapumalla paikalle fyysisesti\\Pyydämme että kukaan ei osallistu fyysisesti * En pysty osallistumaan * Osallistun vuosikokoukseen virtuaalisesti ===== ikiWiki-palvelusalasanan luominen ===== Mikäli et ole asettanut palvelusalasanaa tai et muista sitä kirjaudu jäsenrekisteriin [[https://admin.iki.fi/]] ja mene sieltä "Vaihda salasana" sivulle: {{:yhdistys:vaihda-salasana.jpg|}} Ja etsi sieltä ikiWiki-palvelusalasanan asettaminen: {{:yhdistys:screenshot_from_2021-02-25_18-28-16.png|}} Mikäli olet jo luonut salasanan, voit painaa "Näytä salasana" nappia ja näet nykyisen ikiWiki-palvelusalasanan. Mikäli sinulla ei ole salasanaa luotuna, niin paina "Luo ja talleta uusi salasana", jonka jälkeen jäsenrekisteri luo uuden ikiWiki-palvelusalasanan ja näyttää sen sinulle. Sen jälkeen kopioi luotu salasana ja kirjaudu sisään [[ilmoittautuminen-2021?do=login|ikiWikiin]].