**TÄMÄ VERSIO HYVÄKSYTTY VUOSIKOKOUKSESSA 2021-03-30** ====== IKI ry hallitus ja toimihenkilöt 2021 ====== ===== Hallitus ===== //Hallitukseen kuuluu neljä (4) - kymmenen (10) jäsentä, jotka valitsevat keskuudestaan [puheenjohtajan yms].// **Tule mukaan! Hallituksessa on tarvittaessa tilaa parille uudelle jäsenelle jos aktiivinen osallistuminen iki-hallituksen toimintaan kiinnostaa. Aikaa menee noin yksi ilta per kuukausi (iki-hack-ilta käytännön töitä) ja lisäksi tunti-pari viikossa sähköpostin/netin kautta.** Suluissa alustavasti ajateltu tehtäväjako. - Hannu Aronsson (puheenjohtaja) - Tero Kivinen (varapuheenjohtaja) - //Timo Rinne// - //Vesa Karjalainen// - Jan Gröndahl - Harri Toivanen (sihteeri, viranomaisyhteyshenkilö) - Patrik Andersin - //Ilari Stenroth// - Petri Koistinen - Anssi Kolehmainen ===== Toimihenkilöt ===== Facebook -toimihenkilö joka ylläpitää siellä olevaa iki-yhteisöä: Jarkko Santala. LinkedIn -toimihenkilö joka ylläpitää siellä olevaa iki-yhteisöä: Pekka Tuikka.