yhdistys:toimintakertomus-2009

yhdistys:toimintakertomus-2009 [2010-03-06 11:35]
haa ikitotuus tilasto, +1% ;-)
yhdistys:toimintakertomus-2009 [2010-03-27 11:52] (nykyinen)
ilari.stenroth Pvm typo fix (vuosikokouksessa huomattu)
 Jäsenistä noin 94% (93%) on aktiivisia iki:n jäsenpalveluiden käyttäjiä päätellen sähköpostilla lähetetyn ikitotuuden palauttamien virheilmoitusten lukumäärästä. Jäsenistä noin 94% (93%) on aktiivisia iki:n jäsenpalveluiden käyttäjiä päätellen sähköpostilla lähetetyn ikitotuuden palauttamien virheilmoitusten lukumäärästä.

-Vuoden ​2009 hallitus kokoontui 30 (36) kertaa käyttäen www-jäsenrekisterissä olevaa puoliautomatisoitua hallituksen kokous -toimintoa. Hallitus kokoontuu nykyään kahden viikon välein.+Vuonna ​2009 hallitus kokoontui 30 (36, tilastointitapaa on muutettu) kertaa käyttäen www-jäsenrekisterissä olevaa puoliautomatisoitua hallituksen kokous -toimintoa. Hallitus kokoontuu nykyään kahden viikon välein.

Iki-jäsenmäärän kehitys näkyy seuraavasta graafista: Iki-jäsenmäärän kehitys näkyy seuraavasta graafista:
 Iki-osoitteista varsin monet yleiset etu.sukunimi -muotoiset osoitteet ovat jo jollakin jäsenellä käytössä. Kuitenkaan uusilla hakijoilla ei ole esiintynyt erikoisesti ongelmia löytää itselleen toimivat omat ikiosoitteet. Iki-osoitteiden teoreettinen käyttöaste osoitteen pituuden mukaan on seuraava. Iki-osoitteista varsin monet yleiset etu.sukunimi -muotoiset osoitteet ovat jo jollakin jäsenellä käytössä. Kuitenkaan uusilla hakijoilla ei ole esiintynyt erikoisesti ongelmia löytää itselleen toimivat omat ikiosoitteet. Iki-osoitteiden teoreettinen käyttöaste osoitteen pituuden mukaan on seuraava.

-^ aliaksen_pituus ^ kpl_ikissa ^  kaytossa ^+^ aliaksen_pituus ^ kpl_ikissa ^  kaytossa ​(noin) ​^
 |               1 |         38 |  95.000000% | |               1 |         38 |  95.000000% |
 |               2 |        374 |  23.375000% | |               2 |        374 |  23.375000% |

-Roskaposti-,​ Talous- ja SIP -listalla ​ei käytännössä ole ollut paljoakaan ​toimintaa.+Roskaposti-,​ Talous- ja SIP -listalla ​on ollut hieman ​toimintaa.
 ===== Toimintavuoden tärkeimmät tapahtumat ===== ===== Toimintavuoden tärkeimmät tapahtumat =====

* valmisteltiin seuraavan ikitotuuden sisältöä.     * valmisteltiin seuraavan ikitotuuden sisältöä.
     * Iki-hack-iltaan osallistuivat jäsenet 1 (kivinen), 2 (haa), 8 (toka), 53 (cat), 3650 (petri.koistinen) sekä 9950 (ilari.stenroth).     * Iki-hack-iltaan osallistuivat jäsenet 1 (kivinen), 2 (haa), 8 (toka), 53 (cat), 3650 (petri.koistinen) sekä 9950 (ilari.stenroth).
-  * Iki:n verkkoyhteyksissä ja siten palveluissa oli muutama parin tunnin katko viikonloppuna 5-6.12.2009.+  * Iki:n verkkoyhteyksissä ja siten palveluissa oli muutama parin tunnin katko viikonloppuna 5.-6.12.2009.
   * 13.12.2009 Päätettiin antaa iki:n kirjanpito ja tilinpäätöksen tekeminen tilitoimistolle kevyellä mallilla eli vuoden alussa tehdään edellisen vuoden paperit kerralla.   * 13.12.2009 Päätettiin antaa iki:n kirjanpito ja tilinpäätöksen tekeminen tilitoimistolle kevyellä mallilla eli vuoden alussa tehdään edellisen vuoden paperit kerralla.
   * Pidettiin iki-joulu-hack-ilta 16.12.2009 missä   * Pidettiin iki-joulu-hack-ilta 16.12.2009 missä

+    * Iki on [[http://​publicsuffix.org/​list/​|public suffix -listalla]] (tarkistettu 10.3.2010): \\ <​code>​...
 +// iki.fi : Submitted by Hannu Aronsson <​haa@iki.fi>​ 2009-11-05
 +iki.fi