yhdistys:toimintakertomus-2011

yhdistys:toimintakertomus-2011 [2012-03-21 11:03]
yhdistys:toimintakertomus-2011 [2012-03-31 15:24] (nykyinen)
 +//Tämä version hyväksytty vuosikokouksessa 31.3.2012//

====== IKI ry:n vuoden 2011 toimintakertomus ====== ====== IKI ry:n vuoden 2011 toimintakertomus ======
 Vuoden aikana IKI:n jäsenmäärä on jatkanut kasvua. Vuoden lopussa jäseniä oli 21.672 (20.440) henkilöä. Vuoden aikana IKI:n jäsenmäärä on jatkanut kasvua. Vuoden lopussa jäseniä oli 21.672 (20.440) henkilöä.

-Jäsenistä noin FIXME (92%) on aktiivisia iki:n jäsenpalveluiden käyttäjiä ​päätellen ​sähköpostilla lähetetyn kokouskutsun palauttamien virheilmoitusten lukumäärästä.+Jäsenistä noin 93% (92%) on aktiivisia iki:n jäsenpalveluiden käyttäjiä ​laskettuna ​sähköpostilla lähetetyn kokouskutsun palauttamien virheilmoitusten lukumäärästä ​//(1529 virheilmoitusta + 68 vielä jonossa)/​21672//​.

-Vuonna 2011 hallitus kokoontui ​FIXME 24 kertaa käyttäen www-jäsenrekisterissä olevaa puoliautomatisoitua hallituksen kokous -toimintoa. Hallitus kokoontuu nykyään yleensä kahden viikon välein.+Vuonna 2011 hallitus kokoontui 24 kertaa käyttäen www-jäsenrekisterissä olevaa puoliautomatisoitua hallituksen kokous -toimintoa. Hallitus kokoontuu nykyään yleensä kahden viikon välein.

Iki-jäsenmäärän kehitys näkyy seuraavasta graafista: Iki-jäsenmäärän kehitys näkyy seuraavasta graafista:
     * Hack-iltaan osallistuivat kansalaiset kivinen, haa, cat, hot, aketzu sekä p.m.k.     * Hack-iltaan osallistuivat kansalaiset kivinen, haa, cat, hot, aketzu sekä p.m.k.
   * 23.12. Päätettiin tehdä Elisan kanssa mobiilitunnistussopimus jotta päästään kokeilemaan mobiilitunnistuksen toteuttamista iki-jäsenrekisteriin.   * 23.12. Päätettiin tehdä Elisan kanssa mobiilitunnistussopimus jotta päästään kokeilemaan mobiilitunnistuksen toteuttamista iki-jäsenrekisteriin.
-  * Iki:ssä käytössä olevan Grossd (harmaalistataan estolistalla olevat lähettäjät) tuntuu edelleen toimivan aika hyvin: Tyypillisesti greylistataan 71% sisääntulevista viesteistä ja näistä 2% yrittää uudelleen ja tulee läpi, ei-estolistalla olevia lähettäjiä on 24%, eikä kokonaan blokata yhtään viestiä (0%).+  * Iki:ssä käytössä olevan Grossd (harmaalistataan estolistalla olevat lähettäjät) tuntuu edelleen toimivan aika hyvin: Tyypillisesti greylistataan 71% sisääntulevista viesteistä ja näistä 2% yrittää uudelleen ja tulee läpi, ei-estolistalla olevia lähettäjiä on 24%, eikä kokonaan blokata yhtään viestiä (0%) (tilanne 3/2012).

-Yhdistyksen taseen loppusumma oli vuoden lopussa 440.583,63 (439.742,​15) euroa ja vuoden ​tulos 8.227,48 (13.252,​52). ​+Yhdistyksen taseen loppusumma oli vuoden lopussa 440.583,63 (439.742,​15) euroa ja vuoden ​ylijäämä ​8.227,48 (13.252,​52). ​

Pääosa IKI:n varoista on sijoitettu erilaisiin rahastoihin aiemmin vuosikokouksessa päätetyn sijoitusstrategian mukaisesti. ​ Pääosa IKI:n varoista on sijoitettu erilaisiin rahastoihin aiemmin vuosikokouksessa päätetyn sijoitusstrategian mukaisesti. ​

yhdistys/toimintakertomus-2011.1332327806.txt · Viimeksi muutettu: 2012-03-21 11:03 / haa