yhdistys:toimintakertomus-2011

yhdistys:toimintakertomus-2011 [2012-03-31 08:58]
haa [Kasvu jatkuu]
yhdistys:toimintakertomus-2011 [2012-03-31 15:24] (nykyinen)
 +//Tämä version hyväksytty vuosikokouksessa 31.3.2012//

====== IKI ry:n vuoden 2011 toimintakertomus ====== ====== IKI ry:n vuoden 2011 toimintakertomus ======
     * Hack-iltaan osallistuivat kansalaiset kivinen, haa, cat, hot, aketzu sekä p.m.k.     * Hack-iltaan osallistuivat kansalaiset kivinen, haa, cat, hot, aketzu sekä p.m.k.
   * 23.12. Päätettiin tehdä Elisan kanssa mobiilitunnistussopimus jotta päästään kokeilemaan mobiilitunnistuksen toteuttamista iki-jäsenrekisteriin.   * 23.12. Päätettiin tehdä Elisan kanssa mobiilitunnistussopimus jotta päästään kokeilemaan mobiilitunnistuksen toteuttamista iki-jäsenrekisteriin.
-  * Iki:ssä käytössä olevan Grossd (harmaalistataan estolistalla olevat lähettäjät) tuntuu edelleen toimivan aika hyvin: Tyypillisesti greylistataan 71% sisääntulevista viesteistä ja näistä 2% yrittää uudelleen ja tulee läpi, ei-estolistalla olevia lähettäjiä on 24%, eikä kokonaan blokata yhtään viestiä (0%).+  * Iki:ssä käytössä olevan Grossd (harmaalistataan estolistalla olevat lähettäjät) tuntuu edelleen toimivan aika hyvin: Tyypillisesti greylistataan 71% sisääntulevista viesteistä ja näistä 2% yrittää uudelleen ja tulee läpi, ei-estolistalla olevia lähettäjiä on 24%, eikä kokonaan blokata yhtään viestiä (0%) (tilanne 3/2012).

-Yhdistyksen taseen loppusumma oli vuoden lopussa 440.583,63 (439.742,​15) euroa ja vuoden ​tulos 8.227,48 (13.252,​52). ​+Yhdistyksen taseen loppusumma oli vuoden lopussa 440.583,63 (439.742,​15) euroa ja vuoden ​ylijäämä ​8.227,48 (13.252,​52). ​

Pääosa IKI:n varoista on sijoitettu erilaisiin rahastoihin aiemmin vuosikokouksessa päätetyn sijoitusstrategian mukaisesti. ​ Pääosa IKI:n varoista on sijoitettu erilaisiin rahastoihin aiemmin vuosikokouksessa päätetyn sijoitusstrategian mukaisesti. ​

yhdistys/toimintakertomus-2011.1333184336.txt · Viimeksi muutettu: 2012-03-31 08:58 / haa