yhdistys:toimintakertomus-2020

yhdistys:toimintakertomus-2020 [2021-03-28 09:00] – [Sijoitukset ja varat] haayhdistys:toimintakertomus-2020 [2021-04-05 06:53] (nykyinen) haa
-FIXME ALUSTAVA DRAFT TOIMINTAKERTOMUSTA PÄIVITETÄÄN VIELÄ FIXME+**TÄMÄ VERSIO HYVÄKSYTTY VUOSIKOKOUKSESSA 2021-03-30**

====== IKI ry:n vuoden 2020 toimintakertomus ====== ====== IKI ry:n vuoden 2020 toimintakertomus ======
     * valmisteltiin Finnish Internet Forumin avoimet ja suljetut ekosysteemit paneelikeskustelua [tilaisuus siirtyi ja peruuntui myöhemmin koronapandemian vuoksi].      * valmisteltiin Finnish Internet Forumin avoimet ja suljetut ekosysteemit paneelikeskustelua [tilaisuus siirtyi ja peruuntui myöhemmin koronapandemian vuoksi].
     * Osallistuivat jäsenet haa, hot, kivinen, ilaris, aketzu ja Koistinen.     * Osallistuivat jäsenet haa, hot, kivinen, ilaris, aketzu ja Koistinen.
-  * 13.3.3030 Iki:n 25v juhlavuoden kunniaksi hankittiin iki 25v jäsennumero-rintamerkkejä sekä tietokoneen kanteen tms. hyvin sopivia iki-logo-tarroja. Näitä aiotaan jakaa jäsenistölle tulevissa tapahtumissa kuten vuosikokouksessa.+  * 13.3.2020 Iki:n 25v juhlavuoden kunniaksi hankittiin iki 25v jäsennumero-rintamerkkejä sekä tietokoneen kanteen tms. hyvin sopivia iki-logo-tarroja. Näitä aiotaan jakaa jäsenistölle tulevissa tapahtumissa kuten vuosikokouksessa.
   * Päätettiin 15.3.2020 siirtää yhdistyksen vuosikokous myöhemmäksi koronaviruspandemian vuoksi, tavoitteena pitää kokous touko-kesäkuussa jos tilanne sen sallii. [kokous pidettiin lopulta elokuussa 2020]   * Päätettiin 15.3.2020 siirtää yhdistyksen vuosikokous myöhemmäksi koronaviruspandemian vuoksi, tavoitteena pitää kokous touko-kesäkuussa jos tilanne sen sallii. [kokous pidettiin lopulta elokuussa 2020]
   * 5.4.2020 lähetettiin kaikille iki:n jäsenille "ei-kutsu" jäsenkirje sähköpostilla, aiheina    * 5.4.2020 lähetettiin kaikille iki:n jäsenille "ei-kutsu" jäsenkirje sähköpostilla, aiheina
yhdistys/toimintakertomus-2020.1616922012.txt.gz · Viimeksi muutettu: 2021-03-28 09:00 / haa