yhdistys:toimintakertomus-2021

yhdistys:toimintakertomus-2021 [2022-03-22 11:17] – [Toimintavuoden tärkeimpiä tapahtumia] haayhdistys:toimintakertomus-2021 [2022-03-30 08:54] (nykyinen) haa
-FIXME ALUSTAVA EHDOTUS WORK IN PROGRESS FIXME+**TÄMÄ VERSIO HYVÄKSYTTY VUOSIKOKOUKSESSA 2022-03-29**

====== IKI ry:n vuoden 2021 toimintakertomus ====== ====== IKI ry:n vuoden 2021 toimintakertomus ======

Iki:n jäsenyydet:  Iki:n jäsenyydet:
-  * [[http://www.veronmaksajat.fi|Veronmaksajain Keskusliitto ry]] (2013 veroasian käsittelyn vuoksi)
   * [[http://trex.fi|TREX Tampere region exchange]] (Iki:n toinen hostauspaikka Tampereella).   * [[http://trex.fi|TREX Tampere region exchange]] (Iki:n toinen hostauspaikka Tampereella).
   * M<sup>3</sup>AAWG [[https://www.m3aawg.org|The Messaging, Malware and Mobile Anti-Abuse Working Group]] (Sähköpostin ja muun viestinnän aktiivisimmat toimijat)   * M<sup>3</sup>AAWG [[https://www.m3aawg.org|The Messaging, Malware and Mobile Anti-Abuse Working Group]] (Sähköpostin ja muun viestinnän aktiivisimmat toimijat)
yhdistys/toimintakertomus-2021.txt · Viimeksi muutettu: 2022-03-30 08:54 / haa