Käyttäjän työkalut

Sivuston työkalut

yhdistys:ilmoittautuminen-2021

Tämä on vanha versio dokumentista!

Ilmoittautuminen vuoden 2021 vuosikokoukseen

Aika: tiistaina 30.3.2021 kello 18-21.
Paikka: Upseerinkatu 1, Espoo (toivomme että ketään ei tule fyysisesti paikalle).
Etäosallistusmismahdollisuus tarjotaan kaikille jäsenille ja toivomme että ihmiset käyttävät sitä.

Tämän lomakkeen täyttäminen vaatii että sinulla pitää olla iki:n ikiWiki-palvelusalasana asetettuna ja sinun pitää olla kirjautunut sisään ikiWikiin kyseisellä tunnuksella.

Huomaa että ikiWiki:n kirjautumissalasana ei ole sama kuin jäsenrekisterin salasana.

Vuosikokouksessa tullaan tarvittaessa käyttämään tätä samaa järjestelmää myös äänestysten tekemiseen, joten myös sitä varten pitää huolehtia etukäteen että pystyt kirjautumaan ikiWikiin sisään.

HUOM

Et ole kirjautunut sisään ikiWiki:iin. Sinun pitää ensin kirjautua sisään ikiWiki:iin, ennen kuin voit ilmoittautua kokoukseen.

Mikäli olet jo aikaisemmin luonut ikiWiki-palvelusalasanan, voit kirjautua sisään valitsemalla ”Kirjaudu sisään” sivun oikeasta yläreunasta. Mikäli et ole luonut ikiWiki-palvelusalasanaa tai et muista sitä niin ohjeet on tämän sivun lopussa.

Ilmoittaudun vuosikokoukseen
Lopullinen tulos:
En pysty osallistumaan 1
Osallistun vuosikokoukseen virtuaalisesti 87
Osallistun vuosikokoukseen saapumalla paikalle fyysisesti
Pyydämme että kukaan ei osallistu fyysisesti
Tämä äänestys on suljettu.

ikiWiki-palvelusalasanan luominen

Mikäli et ole asettanut palvelusalasanaa tai et muista sitä kirjaudu jäsenrekisteriin https://admin.iki.fi/ ja mene sieltä ”Vaihda salasana” sivulle:

Ja etsi sieltä ikiWiki-palvelusalasanan asettaminen:

Mikäli olet jo luonut salasanan, voit painaa ”Näytä salasana” nappia ja näet nykyisen ikiWiki-palvelusalasanan.

Mikäli sinulla ei ole salasanaa luotuna, niin paina ”Luo ja talleta uusi salasana”, jonka jälkeen jäsenrekisteri luo uuden ikiWiki-palvelusalasanan ja näyttää sen sinulle. Sen jälkeen kopioi luotu salasana ja kirjaudu sisään ikiWikiin.

yhdistys/ilmoittautuminen-2021.1614273237.txt.gz · Viimeksi muutettu: 2021-02-25 17:13 / kivinen