yhdistys:lausunto_20210303_tietosuoja

yhdistys:lausunto_20210303_tietosuoja [2021-03-03 19:53] – [DRAFT Iki ry:n lausunto] haayhdistys:lausunto_20210303_tietosuoja [2021-03-03 19:54] haa
-====== DRAFT Lausunto 3.3.2021 valtioneuvoston periaatepäätös tietoturvan ja tietoturvan parantamiseksi ======+====== Lausunto 3.3.2021: Valtioneuvoston periaatepäätös tietoturvan ja tietoturvan parantamiseksi ======

-===== Lausuntopyyntö =====+===== Lausuntopyynnön tiedot =====

Jos jokaisen henkilökortin mukana jaettaisiin kortinlukija tämä olisi edullinen (kustannus vain muutaman euron) menetelmä saada olemassaoleva infrastruktuuri laajempaan käyttöön ja nopeasti parantaa tietoturvan ja tietosuojan tasoa Suomessa hyvin monissa eri käyttötapauksissa. Jos jokaisen henkilökortin mukana jaettaisiin kortinlukija tämä olisi edullinen (kustannus vain muutaman euron) menetelmä saada olemassaoleva infrastruktuuri laajempaan käyttöön ja nopeasti parantaa tietoturvan ja tietosuojan tasoa Suomessa hyvin monissa eri käyttötapauksissa.

+(Lähetettu lausuntopalveluun 2021-03-03-2150)

yhdistys/lausunto_20210303_tietosuoja.txt · Viimeksi muutettu: 2021-03-03 19:57 / haa