yhdistys:toimintakertomus-2009

yhdistys:toimintakertomus-2009 [2010-03-26 13:15]
haa Tasenumerot, selitys/jakautuma miksi on enemmän kuin ennen
yhdistys:toimintakertomus-2009 [2010-03-27 11:52] (nykyinen)
ilari.stenroth Pvm typo fix (vuosikokouksessa huomattu)
 Iki-osoitteista varsin monet yleiset etu.sukunimi -muotoiset osoitteet ovat jo jollakin jäsenellä käytössä. Kuitenkaan uusilla hakijoilla ei ole esiintynyt erikoisesti ongelmia löytää itselleen toimivat omat ikiosoitteet. Iki-osoitteiden teoreettinen käyttöaste osoitteen pituuden mukaan on seuraava. Iki-osoitteista varsin monet yleiset etu.sukunimi -muotoiset osoitteet ovat jo jollakin jäsenellä käytössä. Kuitenkaan uusilla hakijoilla ei ole esiintynyt erikoisesti ongelmia löytää itselleen toimivat omat ikiosoitteet. Iki-osoitteiden teoreettinen käyttöaste osoitteen pituuden mukaan on seuraava.

-^ aliaksen_pituus ^ kpl_ikissa ^  kaytossa ^+^ aliaksen_pituus ^ kpl_ikissa ^  kaytossa ​(noin) ​^
 |               1 |         38 |  95.000000% | |               1 |         38 |  95.000000% |
 |               2 |        374 |  23.375000% | |               2 |        374 |  23.375000% |
 | Kaarina ​      ​| ​       56 | | Kaarina ​      ​| ​       56 |
 | Sipoo         ​| ​       54 | | Sipoo         ​| ​       54 |

* valmisteltiin seuraavan ikitotuuden sisältöä.     * valmisteltiin seuraavan ikitotuuden sisältöä.
     * Iki-hack-iltaan osallistuivat jäsenet 1 (kivinen), 2 (haa), 8 (toka), 53 (cat), 3650 (petri.koistinen) sekä 9950 (ilari.stenroth).     * Iki-hack-iltaan osallistuivat jäsenet 1 (kivinen), 2 (haa), 8 (toka), 53 (cat), 3650 (petri.koistinen) sekä 9950 (ilari.stenroth).
-  * Iki:n verkkoyhteyksissä ja siten palveluissa oli muutama parin tunnin katko viikonloppuna 5-6.12.2009.+  * Iki:n verkkoyhteyksissä ja siten palveluissa oli muutama parin tunnin katko viikonloppuna 5.-6.12.2009.
   * 13.12.2009 Päätettiin antaa iki:n kirjanpito ja tilinpäätöksen tekeminen tilitoimistolle kevyellä mallilla eli vuoden alussa tehdään edellisen vuoden paperit kerralla.   * 13.12.2009 Päätettiin antaa iki:n kirjanpito ja tilinpäätöksen tekeminen tilitoimistolle kevyellä mallilla eli vuoden alussa tehdään edellisen vuoden paperit kerralla.
   * Pidettiin iki-joulu-hack-ilta 16.12.2009 missä   * Pidettiin iki-joulu-hack-ilta 16.12.2009 missä
   * Hankitaan sertifikaatti jolla saadaan salaus käyttöön sähköpostin vastaanottoon ja lähetykseen. **TEHTY 16.12.2009 (self signed cert)**   * Hankitaan sertifikaatti jolla saadaan salaus käyttöön sähköpostin vastaanottoon ja lähetykseen. **TEHTY 16.12.2009 (self signed cert)**
   * Ajanmukaistetaan sijoitusstrategia. **PÄIVITYS IKITOTUUS 8:SSA 2010 ALUSSA**   * Ajanmukaistetaan sijoitusstrategia. **PÄIVITYS IKITOTUUS 8:SSA 2010 ALUSSA**

yhdistys/toimintakertomus-2009.1269609301.txt · Viimeksi muutettu: 2010-03-26 13:15 / haa