yhdistys:toimintakertomus-2009

yhdistys:toimintakertomus-2009 [2010-03-26 13:22]
yhdistys:toimintakertomus-2009 [2010-03-27 11:52] (nykyinen)
ilari.stenroth Pvm typo fix (vuosikokouksessa huomattu)
     * valmisteltiin seuraavan ikitotuuden sisältöä.     * valmisteltiin seuraavan ikitotuuden sisältöä.
     * Iki-hack-iltaan osallistuivat jäsenet 1 (kivinen), 2 (haa), 8 (toka), 53 (cat), 3650 (petri.koistinen) sekä 9950 (ilari.stenroth).     * Iki-hack-iltaan osallistuivat jäsenet 1 (kivinen), 2 (haa), 8 (toka), 53 (cat), 3650 (petri.koistinen) sekä 9950 (ilari.stenroth).
-  * Iki:n verkkoyhteyksissä ja siten palveluissa oli muutama parin tunnin katko viikonloppuna 5-6.12.2009.+  * Iki:n verkkoyhteyksissä ja siten palveluissa oli muutama parin tunnin katko viikonloppuna 5.-6.12.2009.
   * 13.12.2009 Päätettiin antaa iki:n kirjanpito ja tilinpäätöksen tekeminen tilitoimistolle kevyellä mallilla eli vuoden alussa tehdään edellisen vuoden paperit kerralla.   * 13.12.2009 Päätettiin antaa iki:n kirjanpito ja tilinpäätöksen tekeminen tilitoimistolle kevyellä mallilla eli vuoden alussa tehdään edellisen vuoden paperit kerralla.
   * Pidettiin iki-joulu-hack-ilta 16.12.2009 missä   * Pidettiin iki-joulu-hack-ilta 16.12.2009 missä
   * Hankitaan sertifikaatti jolla saadaan salaus käyttöön sähköpostin vastaanottoon ja lähetykseen. **TEHTY 16.12.2009 (self signed cert)**   * Hankitaan sertifikaatti jolla saadaan salaus käyttöön sähköpostin vastaanottoon ja lähetykseen. **TEHTY 16.12.2009 (self signed cert)**
   * Ajanmukaistetaan sijoitusstrategia. **PÄIVITYS IKITOTUUS 8:SSA 2010 ALUSSA**   * Ajanmukaistetaan sijoitusstrategia. **PÄIVITYS IKITOTUUS 8:SSA 2010 ALUSSA**

yhdistys/toimintakertomus-2009.1269609746.txt · Viimeksi muutettu: 2010-03-26 13:22 / haa