yhdistys:toimintakertomus-2017

yhdistys:toimintakertomus-2017 [2018-03-17 01:00]
yhdistys:toimintakertomus-2017 [2018-03-27 09:11] (nykyinen)
-FIXME ALUSTAVA EHDOTUS - WORK IN PROGRESS FIXME +**TÄMÄ VERSIO HYVÄKSYTTIIN VUOSIKOKOUKSESSA 26.3.2018**
- +
-FIXME TARKISTETAAN PUUTTUUKO TAPAHTUMALISTASTA JOTAIN ISOMPAA VIELÄ FIXME+

====== IKI ry:n vuoden 2017 toimintakertomus ====== ====== IKI ry:n vuoden 2017 toimintakertomus ======
 Iki on jatkanut toimintaansa internet-viestinnän edistämiseksi. Vuoden lopussa jäseniä oli 26.460 (25.574, 24.887, 24.154, 23.360 edelliset vuodet) henkilöä. Iki on jatkanut toimintaansa internet-viestinnän edistämiseksi. Vuoden lopussa jäseniä oli 26.460 (25.574, 24.887, 24.154, 23.360 edelliset vuodet) henkilöä.

-Jäsenistä noin 91,3% (91%, 92%, 91%, 92%) on aktiivisia iki-osoitteen käyttäjiä laskettuna sähköpostilla lähetetyn kokouskutsun palauttamien virheilmoitusten lukumäärästä.+Jäsenistä noin 91,5% (91%, 92%, 91%, 92%) on aktiivisia iki-osoitteen käyttäjiä laskettuna sähköpostilla lähetetyn kokouskutsun palauttamien virheilmoitusten lukumäärästä.

Kalenterivuonna hallitus kokoontui 20 (19, 17, 13, 23) kertaa käyttäen www-jäsenrekisterissä olevaa hallituksen kokous -toimintoa. Hallitus kokoontuu nykyään parin viikon välein paitsi lomakausien aikana. Kalenterivuonna hallitus kokoontui 20 (19, 17, 13, 23) kertaa käyttäen www-jäsenrekisterissä olevaa hallituksen kokous -toimintoa. Hallitus kokoontuu nykyään parin viikon välein paitsi lomakausien aikana.
     * Jäsenten kysymyksiin vastaamisia (muutaman päivän välein)     * Jäsenten kysymyksiin vastaamisia (muutaman päivän välein)
-  * 20.1.2017 Lähetettiin [[faq:​luottamuksellisenviestinsalaisuus20170113|lausunto]] Mietintöön "​Luottamuksellisen viestin salaisuus"​ perustuslain muuttamiseksi.+  * 13.1.2017 Lähetettiin [[faq:​luottamuksellisenviestinsalaisuus20170113|lausunto]] Mietintöön "​Luottamuksellisen viestin salaisuus"​ perustuslain muuttamiseksi.
   * 30.1.2017 lisättiin liitteiden virustarkistus roskapostisuodatukseen.   * 30.1.2017 lisättiin liitteiden virustarkistus roskapostisuodatukseen.
   * 7.3.2017 Pidettiin iki-hack-ilta 7.3. missä käsiteltiin mm.   * 7.3.2017 Pidettiin iki-hack-ilta 7.3. missä käsiteltiin mm.
yhdistys/toimintakertomus-2017.1521248433.txt · Viimeksi muutettu: 2018-03-17 01:00 / haa