yhdistys:toimintakertomus-2019

Both sides previous revision Edellinen revisio
yhdistys:toimintakertomus-2019 [2020-08-04 08:29]
haa [Yleistä]
yhdistys:toimintakertomus-2019 [2020-08-04 08:30] (nykyinen)
haa [Yleistä]
 Jäsenistä noin FIXME (90%, 91%, 91%) on aktiivisia iki-osoitteen käyttäjiä laskettuna sähköpostilla lähetetyn kokouskutsun palauttamien virheilmoitusten lukumäärästä. Jäsenistä noin FIXME (90%, 91%, 91%) on aktiivisia iki-osoitteen käyttäjiä laskettuna sähköpostilla lähetetyn kokouskutsun palauttamien virheilmoitusten lukumäärästä.

-Kalenterivuonna hallitus kokoontui ​FIXME (13, 14, 20) kertaa käyttäen www-jäsenrekisterissä olevaa hallituksen kokous -toimintoa. Hallitus kokoontuu nykyään parin viikon välein paitsi lomakausien aikana. Tämän lisäksi pidettiin käytännön toiminnan iki-hack-iltoja noin kuukauden-kahden välein.+Kalenterivuonna hallitus kokoontui ​13 (13, 14, 20) kertaa käyttäen www-jäsenrekisterissä olevaa hallituksen kokous -toimintoa. Hallitus kokoontuu nykyään parin viikon välein paitsi lomakausien aikana. Tämän lisäksi pidettiin käytännön toiminnan iki-hack-iltoja noin kuukauden-kahden välein.

Iki-jäsenmäärän kehitys näkyy seuraavasta graafista: Iki-jäsenmäärän kehitys näkyy seuraavasta graafista:
yhdistys/toimintakertomus-2019.txt · Viimeksi muutettu: 2020-08-04 08:30 / haa