yhdistys:toimintakertomus-2021

yhdistys:toimintakertomus-2021 [2022-03-11 06:52] – [Sijoitukset ja varat] haayhdistys:toimintakertomus-2021 [2022-03-16 11:54] haa

===== Yleistä ===== ===== Yleistä =====
-FIXME JATKA TÄSTÄ FIXME

Iki on jatkanut toimintaansa internet-viestinnän edistämiseksi. Vuoden lopussa jäseniä oli 28.453 (28.096, 27.538, 27.013 edelliset vuodet) henkilöä. Iki on jatkanut toimintaansa internet-viestinnän edistämiseksi. Vuoden lopussa jäseniä oli 28.453 (28.096, 27.538, 27.013 edelliset vuodet) henkilöä.
     * Jäsenten kysymyksiin vastaamisia (useimmiten viimeistään parin päivän sisällä)     * Jäsenten kysymyksiin vastaamisia (useimmiten viimeistään parin päivän sisällä)
-  * FIXME KERÄÄ TÄHÄN FIXME+  * FIXME KERÄÄ TÄHÄN HALLITUKSEN KOKOUKSISTA TÄRKEIMMÄT TAPAHTUMAT FIXME
   *    *

yhdistys/toimintakertomus-2021.txt · Viimeksi muutettu: 2022-03-30 08:54 / haa