yhdistys:toimintakertomus-2021

yhdistys:toimintakertomus-2021 [2022-03-16 11:54] haayhdistys:toimintakertomus-2021 [2022-03-22 10:57] – [Yleistä] haa
 Iki on jatkanut toimintaansa internet-viestinnän edistämiseksi. Vuoden lopussa jäseniä oli 28.453 (28.096, 27.538, 27.013 edelliset vuodet) henkilöä. Iki on jatkanut toimintaansa internet-viestinnän edistämiseksi. Vuoden lopussa jäseniä oli 28.453 (28.096, 27.538, 27.013 edelliset vuodet) henkilöä.

-Jäsenistä noin FIXME (91%, 89%, 90%) on aktiivisia iki-osoitteen käyttäjiä laskettuna sähköpostilla lähetetyn kokouskutsun palauttamien virheilmoitusten lukumäärästä.+Jäsenistä noin 91% (91%, 89%, 90%) on aktiivisia iki-osoitteen käyttäjiä laskettuna sähköpostilla lähetetyn kokouskutsun palauttamien virheilmoitusten lukumäärästä.

Kalenterivuonna hallitus kokoontui 11 (13, 13, 13) kertaa käyttäen www-jäsenrekisterissä olevaa hallituksen kokous -toimintoa. Hallitus kokoontuu nykyään parin viikon välein paitsi lomakausien aikana. Tämän lisäksi pidettiin //käytännön toiminnan// iki-hack-iltoja 9 kertaa vuoden aikana. Kalenterivuonna hallitus kokoontui 11 (13, 13, 13) kertaa käyttäen www-jäsenrekisterissä olevaa hallituksen kokous -toimintoa. Hallitus kokoontuu nykyään parin viikon välein paitsi lomakausien aikana. Tämän lisäksi pidettiin //käytännön toiminnan// iki-hack-iltoja 9 kertaa vuoden aikana.

-2021 Tilikauden aikana sijoitustoiminnan kirjausmenettelyä on muutettu. Muutoksen seurauksena sijoitustoiminnan edellisten tilikausien kertyneet tuotot on esitetty edellisten tilikausien voitossa. Sijoitustoiminnan tilikauden tuotot on esitetty tuloslaskelmassa.+2021 Tilikauden aikana sijoitustoiminnan kirjausmenettelyä on muutettu. Muutoksen seurauksena sijoitustoiminnan edellisten tilikausien kertyneet tuotot on esitetty edellisten tilikausien voitossa. Sijoitustoiminnan tilikauden tuotot on esitetty tuloslaskelmassa. Sijoitusten arvon muutos kirjataan 2021 alkaen vuosittain tilinpäätökseen.

-Yhdistyksen taseen loppusumma oli vuoden lopussan 590993,66 (aiemmat ei vertailukelpoisia suoraan 387.906,09, 407.587,84, 420.995,05) euroa ja vuoden ali/ylijäämä 32.388,11 (–9.256,75, –27.795,01). Pääosa IKI:n varoista on sijoitettu erilaisiin rahastoihin aiemmin vuosikokouksessa päätetyn sijoitusstrategian mukaisesti. Sijoitusten arvon muutos kirjataan 2021 alkaen vuosittain tilinpäätökseen.+Yhdistyksen taseen loppusumma oli vuoden lopussan 590993,66 (aiemmat ei vertailukelpoisia suoraan 387.906,09, 407.587,84, 420.995,05) euroa ja vuoden ali/ylijäämä 32.388,11 (–9.256,75, –27.795,01). Pääosa IKI:n varoista on sijoitettu erilaisiin rahastoihin aiemmin vuosikokouksessa päätetyn sijoitusstrategian mukaisesti.

Iki:n toiminnan ajatuksena on "ikuinen" toiminta. Tämän vuoksi yhdistys on laittanut liittymismaksuja säästöön jotta toiminta voi jatkua varmalla pohjalla pitkään. Tämän vuoksi myös ei haluta kerätä joka vuosi jäsenmaksuja jotka aiheuttaisivat paljon työtä jäsenille ja byrokratiaa yhdistykselle, vaan liittymismaksu on hieman suurempi ja vuosittaista jäsenmaksua ei kerätä. Iki:n toiminnan ajatuksena on "ikuinen" toiminta. Tämän vuoksi yhdistys on laittanut liittymismaksuja säästöön jotta toiminta voi jatkua varmalla pohjalla pitkään. Tämän vuoksi myös ei haluta kerätä joka vuosi jäsenmaksuja jotka aiheuttaisivat paljon työtä jäsenille ja byrokratiaa yhdistykselle, vaan liittymismaksu on hieman suurempi ja vuosittaista jäsenmaksua ei kerätä.
yhdistys/toimintakertomus-2021.txt · Viimeksi muutettu: 2022-03-30 08:54 / haa