yhdistys:toimintakertomus-2021

yhdistys:toimintakertomus-2021 [2022-03-22 11:12] – [Toimintavuoden tärkeimpiä tapahtumia] haayhdistys:toimintakertomus-2021 [2022-03-22 11:13] – [Toimintavuoden tärkeimpiä tapahtumia] haa
   * Vuoden läpi:    * Vuoden läpi:
     * Roskaposti ja phishing -viestien selvittelyä     * Roskaposti ja phishing -viestien selvittelyä
-    * Email-yhteyksien toiminnan seurantaa ja viestijonojen tilanteen katsomista+    * Email-yhteyksien toiminnan seurantaa ja viestijonojen tilanteen katsomista eri kohdepalveluiden osalta mm. gmail ja outlook.
     * Erilaisten teknisten ongelmatilanteiden selvittelyä ja seurantaa     * Erilaisten teknisten ongelmatilanteiden selvittelyä ja seurantaa
     * Jäsenten kysymyksiin vastaamisia (useimmiten viimeistään parin päivän sisällä)     * Jäsenten kysymyksiin vastaamisia (useimmiten viimeistään parin päivän sisällä)
   * 19.1.2021 Tarkistettiin yhdistyksen tilin saldo ja todettiin että se on sijoitusstrategian mukainen eli noin vuoden kuluja vastaava. Päätettiin että myydään säästösijoituksia jos tilin saldo laskee tästä selvästi.   * 19.1.2021 Tarkistettiin yhdistyksen tilin saldo ja todettiin että se on sijoitusstrategian mukainen eli noin vuoden kuluja vastaava. Päätettiin että myydään säästösijoituksia jos tilin saldo laskee tästä selvästi.
   * 19.1.2021 klo 17-late pidettiin iki-hack-ilta Jitsi-videokokouksena, missä    * 19.1.2021 klo 17-late pidettiin iki-hack-ilta Jitsi-videokokouksena, missä
yhdistys/toimintakertomus-2021.txt · Viimeksi muutettu: 2022-03-30 08:54 / haa