yhdistys:toimintakertomus-2022

yhdistys:toimintakertomus-2022 [2023-03-09 15:59] – luotu haayhdistys:toimintakertomus-2022 [2023-03-09 17:34] haa
-**TYÖVERSIO EI VALMIS**+**TYÖVERSIO EI VALMIS, TIEDOT PÄIVITTYVÄT VIELÄ**

====== IKI ry:n vuoden 2022 toimintakertomus ====== ====== IKI ry:n vuoden 2022 toimintakertomus ======
     * Jäsenten kysymyksiin vastaamisia (useimmiten viimeistään parin päivän sisällä)     * Jäsenten kysymyksiin vastaamisia (useimmiten viimeistään parin päivän sisällä)
 +  * ARC-allekirjoitusten lisääminen sähköposteihin
   * FIXME   * FIXME

-
-Tilikaudesta 2021 sijoitustoiminnan kirjausmenettelyä on muutettu: Sijoitustoiminnan edellisten tilikausien kertyneet tuotot on esitetty edellisten tilikausien voitossa. Sijoitustoiminnan tilikauden tuotot on esitetty tuloslaskelmassa. Sijoitusten arvon muutos kirjataan jatkossa vuosittain tilinpäätökseen.

Yhdistyksen taseen loppusumma oli vuoden lopussan FIXME 590993,66 (aiemmat ei vertailukelpoisia suoraan 387.906,09, 407.587,84, 420.995,05) euroa ja vuoden ali/ylijäämä 32.388,11 (–9.256,75, –27.795,01). Pääosa IKI:n varoista on sijoitettu erilaisiin rahastoihin aiemmin vuosikokouksessa päätetyn sijoitusstrategian mukaisesti. Yhdistyksen taseen loppusumma oli vuoden lopussan FIXME 590993,66 (aiemmat ei vertailukelpoisia suoraan 387.906,09, 407.587,84, 420.995,05) euroa ja vuoden ali/ylijäämä 32.388,11 (–9.256,75, –27.795,01). Pääosa IKI:n varoista on sijoitettu erilaisiin rahastoihin aiemmin vuosikokouksessa päätetyn sijoitusstrategian mukaisesti.

Iki:n toiminnan ajatuksena on "ikuinen" toiminta. Tämän vuoksi yhdistys on laittanut liittymismaksuja säästöön jotta toiminta voi jatkua varmalla pohjalla pitkään. Tämän vuoksi myös ei haluta kerätä joka vuosi jäsenmaksuja jotka aiheuttaisivat paljon työtä jäsenille ja byrokratiaa yhdistykselle, vaan liittymismaksu on hieman suurempi ja vuosittaista jäsenmaksua ei kerätä. Iki:n toiminnan ajatuksena on "ikuinen" toiminta. Tämän vuoksi yhdistys on laittanut liittymismaksuja säästöön jotta toiminta voi jatkua varmalla pohjalla pitkään. Tämän vuoksi myös ei haluta kerätä joka vuosi jäsenmaksuja jotka aiheuttaisivat paljon työtä jäsenille ja byrokratiaa yhdistykselle, vaan liittymismaksu on hieman suurempi ja vuosittaista jäsenmaksua ei kerätä.
yhdistys/toimintakertomus-2022.txt · Viimeksi muutettu: 2023-03-23 16:00 / haa