yhdistys:toimintakertomus-2022

Both sides previous revisionEdellinen revisio
Seuraava revisio
Edellinen revisio
Seuraava revisioBoth sides next revision
yhdistys:toimintakertomus-2022 [2023-03-09 19:34] – [Toimintavuoden tärkeimpiä tapahtumia] haayhdistys:toimintakertomus-2022 [2023-03-09 19:39] – [Yleistä] haa
-**TYÖVERSIO EI VALMIS, TIEDOT PÄIVITTYVÄT VIELÄ**+**TYÖVERSIO MUUTEN MELKEIN VALMIS, VIELÄ TULEE KUTSUMAILI BOUNCCIEN LUKUMÄÄRÄ NOIN 15.3.**

====== IKI ry:n vuoden 2022 toimintakertomus ====== ====== IKI ry:n vuoden 2022 toimintakertomus ======

Iki-jäsenmäärän kehitys näkyy seuraavasta graafista: Iki-jäsenmäärän kehitys näkyy seuraavasta graafista:
-{{:yhdistys:statistics-2023-03-09.png |}}+{{:yhdistys:statistics-2023-03-09.png}}

Yhdistyksen hallituksessa toimi vuosikokousten välisenä aikana seuraavat henkilöt: Yhdistyksen hallituksessa toimi vuosikokousten välisenä aikana seuraavat henkilöt:
   * 13.12.2022 pidettiin iki-pikkujoulu-hack-ilta Loviisassa missä   * 13.12.2022 pidettiin iki-pikkujoulu-hack-ilta Loviisassa missä
     * Valmisteltiin sähköpostiaiheista esitystä Disobey:hin,     * Valmisteltiin sähköpostiaiheista esitystä Disobey:hin,
-    * Otettiin käyttöön uusi painokone-silppuripalvelin rikki menneen leimasin-palvelimen tilalle sekä +    * Otettiin käyttöön uusi painokone-silppuripalvelin rikki menneen leimasin-palvelimen tilalle sekä keskusteltiin monista muista iki- ja random asioista.
-keskusteltiin monista muista iki- ja random asioista.+
     * Osallistuivat kansalaiset kivinen, hot, cat, jgrondahl, Koistinen, aketzu ja haa sekä vieraina pari iki:n 1- ja 2-numeroista alkuaikojen jäsentä.     * Osallistuivat kansalaiset kivinen, hot, cat, jgrondahl, Koistinen, aketzu ja haa sekä vieraina pari iki:n 1- ja 2-numeroista alkuaikojen jäsentä.

yhdistys/toimintakertomus-2022.txt · Viimeksi muutettu: 2023-03-23 16:00 / haa