Käyttäjän työkalut

Sivuston työkalut

yhdistys:kutsu-2021

Kutsu IKI ry:n vuoden 2021 vuosikokoukseen

Tervetuloa Internet-käyttäjät ikuisesti IKI ry:n vuoden 2021 vuosikokoukseen tiistaina 30.3.2021 kello 18:00-21. Kokous järjestetään virtuaalisesti etäkokouksena ja fyysinen kokouspaikka on Upseerinkatu 1, 02600 Espoossa.

Koronatilanteen johdosta toivomme erityisesti että kukaan ei tule fyysisesti paikalle, vaan käyttää etäosallistumismahdollisuutta hyväkseen. Lain mukaan kokouksella pitää olla fyysinen paikka ja voimme tarjota etäosallistumismahdollisuutta, mutta emme voi pakottaa ihmisiä käyttämään etäyhteyttä.

Etäosallistumisen ohjeet toimitetaan ennen kokousta kokoukseen ilmoittautuneille.

Normaalista poiketen kokouksessa ei tarjota iki:n toimesta mitään tarjottavaa.

Kokoukseen pitää ilmoittautua etukäteen täyttämällä Ilmoittautuminen vuoden 2021 vuosikokoukseen sivulla oleva kysely 23.3.2021 klo 18:00 mennessä.

Jos sinulla on kysyttävää kokousjärjestelyistä, lähetä sähköpostia osoitteeseen iki-hallitus@iki.fi

Vuosikokouksen esityslista

Käsitellään säännöissä mainitut asiat:

1. Kokouksen avaus
  2. Kokouksen järjestäytyminen, valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkistajaa ja kaksi ääntenlaskijaa
  3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
    • Pidettävä tammi-maaliskuussa, kutsu lähetettävä vähintään 7 vuorokautta ennen kokousta.
    • Kutsu laitettu ilmoitustaululle (www-kotisivulle) 15.3.2021 kello 12:50 ja sähköpostitse lähetetty 15.3.2021 kello 19:39
  4. Sovitaan kokouksessa noudatettavista menettelytavoista
  5. Hyväksytään kokouksen esityslista
  6. Esitetään vuoden 2020 toimintakertomus, tilinpäätös, tilikertomus ja tilintarkastajan lausunto
  7. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta vuodelle 2020
  8. Päätetään vastuuvapauden myöntämisestä vuoden 2020 osalta hallitukselle ja muille tilivelvollisille
    • Muita tilivelvollisia ei ole.
  9. Päätetään vuoden 2021 liittymis- ja jäsenmaksujen suuruudet
  10. Vahvistetaan vuoden 2021 toimintasuunnitelma ja talousarvio
  11. Valitaan yhdistyksen hallitus ja muut toimihenkilöt
  12. Valitaan kaksi toiminnantarkastajaa ja heille kaksi varamiestä
  13. Käsitellään muut esille tulevat asiat
  14. Kokouksen lopettaminen

Hallituksen selvitys sijoitusasioista esitetään toimintakertomuksen yhteydessä.

Tervetuloa! iki-hallitus@iki.fi

Esitelmiä ja keskustelua kokouksen jälkeen

Kokouksen virallisen osuuden jälkeen on tarkoitus pitää esityksiä ja keskustella mm. seuraavista aiheista:

• SPF tilannekatsaus
  • Henkilökortin siru ja oikeasti turvallinen tunnistaminen ja allekirjoittaminen
yhdistys/kutsu-2021.txt · Viimeksi muutettu: 2021-03-17 07:55 / haa